CardioBit v naravi

Vadba CardioBit v naravi se je za mesece november – februar preselila v dvorano. V naravi se vidimo ponovno marca, lahko pa se nam pridružiš na VADBI V DVORANI.

 

CardioBit v naravi zajec CARDIOBIT

visok utrip, intenzivno in dinamično, “švic”

 

Pridruži se nam in se prijavi na brezplačen prvi trening!
Vadba že poteka!

 

 

 

CardioBit je trening, kjer z intenzivnimi vajami z lastno težo ves čas dvigujemo srčni utrip na visoko raven. Cardio namreč pomeni srce. Vaje so sestavljene iz različnih hitrih gibanj, šprintov, poskokov in vaj za “core” (trebušne mišice, stabilizacija …). Intenzivne cardio vaje prinašajo hitro izboljšanje naših sposobnosti in rezultatov. Po domače bi takemu treningu rekli “za zmatrat in prešvicat”. Med treningom, predvsem pa po njem poteka visoka poraba kalorij za regeneracijo telesa.

Pozitivni učinki vadbe

  • izboljšana splošna kondicijska pripravljenost
  • velika poraba kalorij (predvsem maščob), tudi več ur po treningu
  • močne in oblikovane trebušne mišice
  • izboljšano delovanje srčno-žilnega sistema
  • izboljšane motorične sposobnosti: koordinacijo, hitrost, eksplozivnost

Kako izgleda trening CardioBit?

Vadba CardioBit traja 60 minut in je sestavljena iz 3 delov: ogrevanja z razgibavanjem, glavnega dela z izvajanjem intenzivnih vaj in zaključka z ohlajanjem in razteznimi vajami.

  • Ogrevanje – z stopnjevanim ogrevanjem pripravimo telo na intenzivno delo v glavnem delu treninga.
  • Glavni del – intenzivne vaje z lastno težo s krajšimi vmesnimi odmori. Kombinacija teka, različnih gibanj, šprintov, poskokov in dinamičnih vaj za trebuh. Vsak izvaja vaje po svojih najboljših sposobnostih, čim hitreje s čim več ponovitvami.
  • Zaključek – zadnji del vadbe je namenjen počasnemu umirjanju srčnega utripa, ohlajanju in sproščanju telesa po napornem treningu ter razteznim vajam, s katerimi mišicam povrnemo njihov tonus.

Je CardioBit primeren zame?

CardioBit je primeren za ženske in moške, ki želijo intenziven in dinamičen trening, kjer se bodo maksimalno utrudili, imeli visok srčni utrip in se dobro “prešvicali”. Trening je odličen nadomestek za vse tekače, ki bi se pozimi radi preselili v dvorano.

Kaj potrebujem za trening?

  • udobna športna oblačila
  • športne copate
  • plastenko z vodo
  • brisačo
  • voljo za nove zmage

In sedaj…