FitBit v naravi

Vadba FitBit v naravi se je za mesece oktober – marec preselila v dvorano. V naravi se vidimo ponovno aprila, lahko pa se nam pridružiš na VADBI V DVORANI.

 

FitBit v naraviGiBit zajec FitBit

  vzdržljivost in moč za celo telo

          

Kdaj in kje treniramo (april-september):

– ponedeljek 18:00-19:00
– torek 18:00-19:00
– četrtek 18:00-19:00
LOKACIJA: Koseški bajer – zbor pri hlodih (klik za zemljevid)

 

Prvi obisk je brezplačen!

 

 

 


 

FitBit je celostna športna vadba za moč in vzdržljivost, ki oblikuje telo in izboljša splošno kondicijo. Med treningom delajo vse mišične skupine, kar pomeni visoko porabo kalorij, ki jih poleg same vadbe porabljamo tudi med regeneracijo po treningu, ko prihaja do obnove mišic in tkiv v telesu. Intenzivnost treninga se s pomočjo pripomočkov prilagaja pripravljenosti in ciljem posameznika. TRX, elastike, uteži, medicinke, kolebnice, drogovi … omogočajo raznolikost vaj, dobra glasba dodaja energijo, izkušeni GiBit trenerji pa poskrbijo za pravilno izvajanje treninga. FitBit jeseni in pozimi izvajamo v dvorani, spomladi in poleti pa v naravi.

Kako izgleda trening FitBit?

Vadba FitBit traja 60 minut in je sestavljena iz 3 delov: ogrevanja z razgibavanjem, glavnega dela z izvajanjem vaj po postajah in zaključka z ohlajanjem in razteznimi vajami.

  • Ogrevanje – z enostavnimi gibi in brez dodatnih pripomočkov ogrejemo naše telo ter ga z dinamično-razteznimi vajami pripravimo na glavni del treninga.
  • Glavni del – je sestavljen iz večjega števila vaj/postaj (8-12), kjer izvajajmo vaje za določene skupine mišic ali za celotno telo. Z uporabo pripomočkov si vsak posameznik, ob pomoči trenerja, prilagodi težavnost vaje glede na njegove sposobnosti in cilje. Izjema so vaje z lastno težo, kjer vsak bije boj s samim seboj. Vsako vajo izvajamo določen časovni interval (45-60 sekund) v 2-3 serijah. Med vajami in serijami so kratki odmori, da lahko zamenjamo vaje/postaje.
  • Zaključek – zadnji del vadbe je namenjen ohlajanju in sproščanju telesa po napornem treningu ter razteznim vajam, s katerimi mišicam povrnemo njihov tonus.

Kaj potrebujem za trening?

  • udobna športna oblačila
  • športne copate
  • plastenko z vodo
  • brisačo
  • voljo za nove zmage

Koliko naj treniram?

Odvisno od vaše trenutne pripravljenosti. Če ste začetnik/začetnica bo v prvi fazi dovolj 2x tedensko, nato lahko 3x ali vadbo kombinirate z drugimi športnimi aktivnostmi. Po treningu FitBit naj vedno sledi dan počitka, saj telo za uspešen rezultat potrebuje čas za regeneracijo.

Je FitBit primeren zame?

FitBit je primeren za ženske in moške, ne glede na njihovo trenutno pripravljenost, saj s pomočjo številnih vaj, pripomočkov in trenerja, vsak opravi trening po svojih zmožnostih in napreduje glede na lastne cilje in vložen trud.

Kdaj bodo vidni rezultati?

To je predvsem odvisno od vaše trenutne pripravljenosti ter vaše motivacije in delavnosti na treningih. Slabše, kot ste trenutno pripravljeni, težji bodo prvi treningi, a hkrati večji  bo vaš napredek. Čisti začetniki boste hitro občutili spremembe, praktično iz treninga v trening. Vidni rezultati pa se, če vadite vsaj 2-krat tedensko, pojavijo nekje po 6-8 tednih. Redno opravljamo meritve telesne sestave in testiranja telesnih sposobnosti, da svoj napredek, če želite, vidite tudi v številkah.

Pozitivni učinki vadbe

  • izboljšuje telesno vzdržljivost in moč
  • tonizira mišice in oblikuje telo
  • zmanjšuje delež maščobe v telesu
  • izboljšuje koordinacijo in spretnost
  • izboljšuje kostno gostoto
  • izboljšuje pljučno in srčno kapaciteto

In sedaj…