Joga

Vadba joge se trenutno ne izvaja. Z rednimi vadbami ponovno začnemo septembra. V kolikor bi želeli obiskovati jogo v naslednji sezoni nam pošljite e-pošto na joga@gibit.si.

Joga

 

gibljivost, moč in sprostitev

 

Z redno vadbo smo že začeli! Prijavi se na brezplačen prvi obisk.

 

 

Joga se že stoletja uporablja za krepitev telesa in duha. Z dihalnimi tehnikami, položaji (asane) in meditacijo spravlja telo v harmonijo, mirnost in sproščenost. Strokovno načrtovane in vodene vadbe izboljšajo ravnotežje, moč, gibljivost ter stabilnost telesa. Primerna je za vse starostne skupine in vse nivoje telesne pripravljenosti. Vadba se običajno začne z dihalnimi vajami (pranayamo), sledi pozdrav soncu (surya namaskar), telesne vaje (asane) in zaključek s sproščanjem (shavasana ali joga nidra).
 

Vadbo vodita učiteljici Hatha/Vinyasa joge Anja Humljan in Nina Mihelič.
 
Anja že 15 let aktivno poučuje jogo in je tudi avtorica knjige The Urban Yoga ter ustanoviteljica projekta The Urban Yoga. 
Nina jogo poučuje že 9 let, ob tem pa končuje študij Kineziologije na Fakulteti za šport in pridobljeno znanje s pridom uporablja pri poučevanju joge.

Pozitivni učinki Joge

  • Izboljšanje moči, gibljivosti in ravnotežja
  • Zmanjšanje stresa in izboljšanje počutja
  • Izboljšanje telesne drže
  • Zmanjševanje krvnega pritiska
  • Zmanjšanje nespečnosti
  • Izboljšanje koncentracije
  • Dvig kvalitete življenja

Za koga je primerna Joga?

Joga je primerna tako za ženske, kot moške v vseh starostnih obdobjih, ki bi radi postopno in zanesljivo napredovali v gibljivosti in moči, izboljšali svoje ravnotežje ter se s pomočjo dihalnih vaj in asan tudi sprostili.

Kaj vse potrebujem za Jogo?

Za vse pripomočke in rekvizite poskrbimo mi, vi na vadbo prinesite le:

  • udobna športna oblačila
  • joga blazino (nedrsečo)
  • plastenko z vodo
  • željo po gibanju

In sedaj…