Masaže

Masaža zajec MASER2

sproščanje, odpravljanje bolečin, motenj in napetosti

Masaža je ročna tehnika obravnave mehkih tkiv, kar pomeni izmenjavo dotika med dlanmi in telesom. Njen osnovni namen je izboljšanje prekrvavitve in sprostitev posameznih struktur in celotnega telesa. Primarni element masaže je torej dotik, kljub temu pa dobra masaža prodre tudi globlje, v naše mišice in kosti. Masaža ima ugoden vpliv na presnovo, z rednim izvajanjem odpravlja kronične bolečine, napetost in druge funkcijske motnje. Masaža sodi med najstarejše načine zdravljenja in koristi vsem ljudem, ne glede na starost. GiBit maserji smo licencirani maserji klasične švedske masaže, ki  je  najbolj razširjena in uporabljena masažna tehnika.

Klasična švedska masaža celega telesa

Gre za najbolj razširjeno in najpogosteje uporabljeno tehniko masiranja. Z različnimi prijemi, kot so gladenje, otiranje, gnetenje, udarjanje, tresenje, vibriranje in izžemanje se posvetimo praktično vsem glavnim mišičnim skupinam na hrbtu, nogah in rokah, po želji pa dodamo tudi glavo in trebušni predel. Glede na želje, se bolj posvetimo bolečim in napetim predelom, spodbudimo večjo prekrvavitev mehkih tkiv in poskrbimo za prijeten občutek, ugodje in sprostitev celega telesa. Masaža traja 60 minut.

Masaža nog

Pri masaži se posvetimo tako prednjemu kot zadnjemu delu nog ter stopalom. Masaža nog je zelo priporočljiva po večjih aktivnostih ali intenzivnih treningih, ko začutite, da mišice nog potrebujejo pomoč pri regeneraciji. Z masažo povečamo prekrvavitev in odpravimo mišične napetosti in zatrdline (vozle). Prav tako je masaža nog priporočljiva kot del okrevanja po poškodbah in operacijah, saj z njo zmanjšujemo otekline in hkrati pospešimo proces rehabilitacije. Masaža se izvaja leže na masažni mizi in traja 30 minut.

Masaža hrbta in vratu

Masaža se osredotoča na mehka tkiva v predelu hrbta in vratu. V prvi fazi hrbet ogrejemo, nato pa se posvetimo posameznim delom: mišicam vzdolž hrbtenjače, križnemu, ledvenemu in prsnemu predelu, stranskemu delu hrbta, lopaticam in vratu. Z masažo povečamo prekrvavitev mišic, kar pospeši odvajanje strupov, s pritiskom pa odpravljamo mišične napetosti in zatrdline (vozle). Veliko pozornosti je namenjene križnemu predelu in mišicam okoli vretenc, kjer je center našega telesa in mesto izvora večine bolečin in napetosti. Lažje težave se lahko odpravi že po nekaj terapijah, pri večjih poškodbah, pa je ta proces seveda daljši. Z rednimi masažami v kombinaciji z ustreznim treningom se na dolgi rok lahko občutno omili in prepreči poslabšanje tudi pri večjih deformacijah. Masaža traja 30 minut.

Navodila za masažo

Vsaj uro pred masažo ne uživajte večjih obrokov hrane. Pred masažo se je potrebno stuširati. Med masažo ležite na masažni mizi skoraj v celoti pokriti. Odkrit je samo del telesa, ki se masira. Po masaži priporočamo pitje tekočine in umirjeno aktivnost ali počitek.

In sedaj…