Plavanje

Treningi plavanja se trenutno ne izvajajo. Z rednimi treningi ponovno začnemo septembra. V kolikor bi želeli obiskovati treninge v naslednji sezoni nam pošljite e-pošto na plavanje@gibit.si.

PLAVANJE 

 

GiBit rekreativno učenje plavanja 

 

 

Termini september 2017 – junij 2018

Zajcek plavalec
Osnovna skupina:
Petek 19:00 – 20:00 bazen Tivoli (termin je poln)
Nedelja 17:00 – 18:00 bazen FŠ (termin je poln)
Nedelja 19:00 – 20:00 bazen FŠ (še 1 prosto mesto)
NIVO ZNANJA: za vse plavalce, ki bi radi izboljšali tehniko plavanja.
 
Rekreativna skupina:
Sreda 20:00 – 21:00 bazen Tivoli (1 prosto mesto)
Nedelja 18:00 – 19:00 bazen FŠ (še 4 prosta mesta)
(2)* Nedelja 19:00 – 20:00 bazen FŠ (termin je poln)
NIVO ZNANJA: za vse plavalce, ki redno plavajo in že obvladajo osnovne plavalne tehnike. Skupina (2)* je vmesna skupina med nadaljevalno in rekreativno.
 
Nadaljevalna skupina:
Nedelja 20:00 – 21:00 bazen FŠ (termin je poln)
NIVO ZNANJA: za vse plavalce, ki imajo za sabo že kar nekaj dolžin in dobro plavajo vse 4 tehnike (kravl, prsno, hrbtno, delfin).
 

Nadomeščanje terminov

Izpuščene treninge lahko kasneje nadomestite ob drugih terminih!

 

 

Plavanje je eden najbolj zdravih in popularnih rekreativnih športov. Največja prednost plavanja je delovanje celega telesa. Tako med izvajanjem različnih tehnik delujejo mišice rok, ramenskega obroča, trebušne in hrbtne mišice, ter seveda mišice nog. S pomočjo učitelja plavanja se boste naučili izdihovati pod vodo, pravilno drseti, udariti z nogami, izvesti pravilen zamah in vse ostalo, da bo plavanje za vas prijetna in koristna rekreacija. Vadeče razdelimo v osnovno, rekreativno in nadaljevalno skupino po predznanju in hitrosti.

Pozitivni učinki rednega plavanja

  • izboljšuje vzdržljivost, gibljivost in moč
  • aktivnost celega telesa – večja poraba energije (maščob)
  • krepi dihalni in srčno-žilni sistem
  • ne obremenjuje sklepov in zmanjšuje bolečine v vratu in hrbtenici
  • deluje proti stresu

Kako izgleda trening plavanja

Trening začnemo z ogrevanjem in razplavanjem. Po nekaj minutah v vodi trener predstavi vsebino in namen treninga. Trening ponavadi razdelimo na dva dela: izboljševanje tehnike plavanja z različnimi vajami in kondicijski del.

Tehniko plavanja izboljšamo s pomočjo različnih vaj in pripomočkov, kot so deska, valjček ali plavutke. Ponavadi poizkušamo izolirati del giba, katerega tehniko želimo izboljšati. Tako se na primer pri kravlu s pomočjo valjčka med nogami osredotočimo le na pravilno gibanje rok. Za izboljšanje tehnike se poslužujemo tudi video analize, s katero vadečemu pokažemo napake in predstavimo način, kako izboljšati tehniko plavanja.

Kondicijski del je ponavadi sestavljen iz različnih intervalov ali dolžinskega plavanja. Bolj kot tehniki je namenjen fizični pripravi vadečega in izboljšanju hitrosti plavanja. Intervali so lahko različno dolgi, odvisno od cilja. Če želimo izboljšati hitrost plavanja, bomo plavali krajše razdalje (25m) z več odmora. V kolikor želimo izboljšati ekonomičnost plavanja in ohranjati visoko hitrost plavanja dalj časa, bomo trenirali srednje dolge intervale (50m- 100m) z odmorom okoli 1 min. Za dolžinsko plavanje pa bomo uporabili dolge intervale (200m – 400m) ali plavanje na čas. Redno izvajamo tudi testiranja vadečih.

Komu so treningi plavanja namenjeni?

Trening je namenjen moškim in ženskam, ki bi radi s pomočjo raznolikih vaj in skozi različne oblike treningov izboljšali svoje plavanje, odpravili napake in ne nazadnje poskrbeli za zdravo rekreacijo in druženje ob tem čudovitem športu. 

Potrebna oprema za treninge plavanja?

Za vodo v bazenu in pripomočke na treningu poskrbimo mi, vi prinesite le:

  • primerne plavalne kopalke (oprijete)
  • plastenko z vodo
  • željo po novem plavalnem znanju

In sedaj…