Nordijska hoja

Vadba nordijske hoje

tehnika, pestrost, druženje, pohodi

 

Nordijska hoja je ena najbolj zdravih in naravnih aktivnosti. Za razliko od navadne hoje in pohodništva pri nordijski hoji uporabljamo večino mišičnih skupin, kar pomeni, da ima vadba bolj celosten in zdrav učinek na telo; koraki so daljši, viden je odriv s palicami z bolj vzravnano držo. Poraba kalorij pri nordijski hoji je do 30 % večja kot pri običajni hoji, pri tem pa ugodno delujemo na sklepe.

 

AKCIJSKA CENA

 

Celoletna vadnina 2x tedensko le 150€!

 

3-mesečna vadnina 2x tedensko le 65€!

 

V kolikor se še niste spoznali z nordijsko hojo, priporočamo, da se najprej udeležite tečaja z nordijsko hojo.

Za več informacij o tečaju kliknite TUKAJ.

 

Kdaj in kje vadimo:

sreda, 18.00 – 19.15, Tivoli – Jakopičevo sprehajališče (klik za zemljevid)
sobota, 9.00 – 10.15, Koseški bajer – zbor pri hlodih (klik za zemljevid)

 

Zakaj trening GiBit nordijske hoje?

• strokovno vodeni treningi z učenjem različnih tehnik nordijske hoje
• raznoliki treningi: intervali, učenje tehnike, vaje za moč, vaje za ravnotežje …
• motivacijska spodbuda skupine, druženje in zabava
• udeležba na tekmah nordijske hoje, izleti in skupna druženja

 
Kako izgleda GiBit nordijski trening?

GiBit trenerji poskrbimo za učinkovit in pester program, ki ga sestavljajo različne oblike treningov, prilagojene različnim težavnostnim. Na začetku treninga vedno poskrbimo za primerno ogrevanje, glavni del je sestavljen v kombinaciji s krepilnimi vajami in vajami za ravnotežje, na koncu pa vedno poskrbimo tudi za razteg, ki mišicam povrne njihovo prožnost. Redno obiskovanje treningov in znanje naših trenerjev vas bo popeljalo do spoznanja kako zanimiva in zabavna je v resnici nordijska hoja.

 
Kaj pa, če sem začetnik/začetnica?

Zavedamo se, da je vsak enkrat začetnik in da je vsak začetek težak. Zato se bomo potrudili, da bomo skupaj dosegli zastavljene cilje. Pridružite se nam na tečaju nordijske hoje, kjer vas bomo seznanili s tehnikami in vam na prijazen način predstavili in približali nordijsko hojo, v kateri boste nedvomno uživali.

 
Pozitivni učinki pravilnega in rednega izvajanja nordijske hoje:

Pozitivni učinki nordijske hoje izhajajo tako iz samega fizičnega gibanja, kot tudi iz dejstva, da aktivnost izvajamo v naravi:

  • izboljšuje vzdržljivost, gibljivost in moč
  • je aktivnost celega telesa (90% mišic)
  • krepi dihalni in srčno-žilni sistem
  • znižuje nivo slabega holesterola, zmanjšuje delež maščobe in uravna težo
  • zmanjša bolečine v sklepih in hrbtenici, popravlja telesno držo
  • pozitivni psihološki učinki, zmanjševanje stresa
  • upočasnuje procese staranja

Primerna oprema za nordijsko hojo:

Glavni del opreme so palice, kjer moramo biti pozorni na:
• Ustrezno dolžino palic
• Kakovost materialov, iz katerih so palice
• Oblika ročaja z zanko
Oblačila morajo biti športna, lahka in primerna za aktivnost v naravi. Obutev mora biti primerna aktivnostim, ki se izvajajo v naravi in terenu, kjer aktivnost izvajamo (tekaški čevlji, treking čevlji ali pohodniškimi, vendar pa moramo pri le-teh paziti, da niso previsoki, saj bi to onemogočalo pravilno tehnično izvedbo nordijske hoje).

 
In zdaj …

• Imate še kakšno vprašanje? Pišite na nordijskahoja@gibit.si ali pokličite 040 331 833
• Vas zanimajo naši drugi programi: FitBit, CardioBit, BalaBit, Tek, Odbojka, Osebno trenerstvo, Masaže
• Pridite na tečaj nordijske hoje. Prijavite se tukaj ⇒

 

 

 


  Z nami je hodilo in se učilo že več kot 1500 zadovoljnih nordijcev!
 

V kolikor se še niste spoznali z nordijsko hojo priporočamo, da se najprej udeležite tečaja z nordijsko hojo.

Za več informacij o tečaju kliknite TUKAJ.