Tek

Tekaški treningizajec TEK

vadba, tehnika, pestrost, napredek, druženje, tekme

 

 
Aktualno: priprave na ljubljanski maraton! 
 

Termin: 4. september do 28. oktober

Kdaj treniramo: vsak torek in četrtek 18.00-19.15* ter vsaka nedelja ob 10.00
*sredi oktobra bomo začetek treningov zaradi teme prestavili na 17.30

Kje treniramo: zbor pri Koseškem bajerju (klik za zemljevid), ob nedeljah po dogovoru

 

V sklopu priprav organiziramo tudi mini tekaške priprave na morju.

 

Cena:
Cena paketa “ljubljanski maraton” za prijave do 31. avgusta znaša 75 eur (člani*), 85 eur (novi)
Cena paketa “ljubljanski maraton” za prijave po 31. avgustu znaša 90 eur (člani*), 100 eur (novi)
* – vsi, ki ste kadarkoli že obiskovali katero od GiBit vadb

 

 

PRVI OBISK JE BREZPLAČEN

Imate vprašanje? Pišite na tek@gibit.si

 

Treningi trajajo 75 min, vodili jih bodo izkušeni trenerji, nekdanji atleti, na čelu z nekdanjim večkratnim državnim prvakom Petrom Kastelicem, ki bo tudi pripravil trenažni program.
 

Kaj vključuje sklop GiBit priprav na ljubljanski maraton?

  • 16 vodenih treningov po 75 min
  • 7 vodenih nedeljskih vzdržljivostnih tekov
  • ogled trase maratona (nedelja, 14. oktober)
  • več težavnostnih skupin (tudi začetna)
  • analiza tehnike teka
  • družabna srečanja in predavanja (pred- in pomaratonsko srečanje)
  • obilica zabave
Tekaške skupine:
ZAČETNA za vse, ki se šele spoznavajo s tekom in bi se radi previdno in predvsem pravilno lotili teka
REKREATIVNAza vse, ki uživajo v teku in dobri družbi, a jim rezultat ni primarni cilj. Večji poudarek je na tehniki teka, moči, postopnosti …
TEKMOVALNAza vse, ki vam je pomemben rezultatski napredek, radi in redno pa se udeležujete tudi rekreativnih tekaških tekmovanj
 
 

PRVI OBISK JE BREZPLAČEN

Imate vprašanje? Pišite na tek@gibit.si

 


  Z nami je teklo že več kot 500 zadovoljnih tekačev!

 

 


Tek je ena najbolj razširjenih in dostopnih oblik rekreacije. Redno ukvarjanje z njim ima številne pozitivne učinke na naše fizično in psihično počutje. Pa vendar ima lahko tek, če se ga lotimo in izvajamo na nepravilen način, tudi negativne učinke, predvsem v obliki poškodb. GiBit zato organizira tekaške treninge pod strokovnim vodstvom izkušenih trenerjev, ki poskrbijo, da so vaši tekaški koraki namenjeni zdravju, boljšemu počutju, učenju tehnike in hkrati druženju, uživanju ob gibanju ter doseganju osebnih ciljev. GiBit tek je več kot samo tek!

Zakaj GiBit tekaški treningi?

  • različne težavnostne skupine za začetnike in boljše rekreativce
  • strokovno vodeni tekaški treningi z učenjem tekaške tehnike
  • raznoliki treningi: intervali, kros, fartlek, stopnjevanja, učenje tehnike, vaje za moč …
  • motivacijska spodbuda skupine, druženje in zabava
  • testiranja, meritve in analiza tekaške tehnike ter spremljanje napredka
  • udeležba na tekaških prireditvah, maratonih in skupna druženja

Kako izgleda GiBit tekaški trening?

Tekaški trening ni samo enakomeren tek, ki ga ponavadi izvajamo sami. GiBit trenerji poskrbimo za učinkovit in pester tekaški program, ki ga sestavljajo različne oblike treningov, prilagojene različnim težavnostnim skupinam. Pri začetnikih to pomeni izmenjavanje lahkotnega teka in hoje v kombinaciji s krepilnimi in razteznimi vajami ter učenje tekaške tehnike. Tisti, ki zmorejo že nekaj tekaških kilometrov, pa imajo še bolj pester program z intervali, krosi, fartlekom, vzdržljivostnim tekom, stopnjevanji, popravljanje tekaške tehnike, vajami za moč, vajami za preventivo pred poškodbami … Na začetku treninga seveda vedno poskrbimo za primerno ogrevanje, na koncu pa za iztek in raztezne vaje, ki mišicam povrnejo njihovo prožnost. Redno obiskovanje treningov in znanje naših trenerjev vas bo popeljalo do pravilne tehnike teka in spoznanja kako zanimiv in zabaven je v resnici tek.

Kaj pa, če sem tekaški začetnik/začetnica?

Zavedamo se, da je vsak enkrat začetnik in da je vsak začetek težak. A najtežja je vaša odločitev: “JA, začel/a bom teči!” Ko se zgodi to, je vse lažje. Ne govorimo v prazno, ampak iz izkušenj. Do sedaj smo v tekaški svet popeljali več kot 70 čistih tekaških začetnikov (starost od 18 do 73 let), ki se sedaj z nasmehom na obrazu udeležujejo tekaških preizkušenj na 10 in 21 kilometrov. Tekaški začetnik je nekdo, ki ne zmore naenkrat preteči enega kilometra ali teči vsaj 10 minut brez vmesne hoje. Treningi za začetnike so seveda drugačni od tistih, ki jih opravljajo izkušeni tekači. V ta namen vsako pomlad in jesen začnemo z novo skupino začetnikov.

Pozitivni učinki teka

Pozitivni učinki teka izhajajo tako iz samega fizičnega gibanja, kot tudi iz dejstva, da aktivnost izvajamo v naravi:

  • izboljšanje aerobnih sposobnosti, aerobne moči in telesne vzdržljivosti
  • učinkovito izkoriščanje energije iz maščobnih zalog telesa (izguba odvečnih kilogramov)
  • krepitev mišic, vezi in sklepov
  • krepitev srca ter celotnega srčno-žilnega in dihalnega sistema
  • pozitivni psihološki učinki, zmanjševanje stresa, dvig samozavesti in samopodobe
  • upočasnjuje procese staranja

Primerna tekaška oprema

Tek je eden najpreprostejših športov, saj ne rabimo posebne opreme. Tekaški copati in športna oblačila so vse, kar potrebujemo. Pri nakupu tekaških copat moramo biti previdni, saj ni vsak par za vsako stopalo. Ko spoznamo, kako se naše stopalo obnaša ob stiku s podlago, lahko kupimo temu primerne športne copate. V hladnem vremenu se je potrebno obleči topleje, a brez pretiravanja. Tudi v mrazu se znojimo. Če se bomo oblekli preveč, se bomo močno znojili, zaradi prepotenih oblačil pa nas bo začelo zebsti, saj je voda slab izolator. Priporočljivo je, da oblečemo lahka, večplastna oblačila. Dve tanjši plasti bolje prepuščata znoj, kot ena debela. Poleg tega lahko kakšno plast slečemo, če nam je prevroče. Spodnja plast naj bo iz materialov, ki odvajajo znoj stran od kože, saj boste s tem ohranjali toploto.

In sedaj…